De Resultaatmakers

Inkomen

Branche about sideblock patroon

Inkomen

De inkomensmarkt is een groeiende markt, maar er is nog veel meer te bereiken. Inkomensverzekeraars hebben de afgelopen jaren producten vernieuwd, systemen verbeterd en de dienstverlening aangepast. Binnen de inkomensmarkt liggen veel kansen en uitdagingen op het gebied van klantcommunicatie, casemanagement, schadelastbeheersing en fraude. Deze onderwerpen zijn van belang om kostenverlaging te realiseren en klanttevredenheid te verhogen.

AP Support heeft veel ervaring met communicatietrajecten, conversies en online klantbediening in de inkomensmarkt. Met onze expertise zijn wij in staat om in een relatief korte periode, nieuwe innovaties te implementeren die bijdragen aan de organisatie. Tijdens deze projecten zetten wij ervaren consultants in die inkomenskennis combineren met IT-vaardigheden. Deze unieke combinatie zorgt ervoor dat organisatiedoelstellingen gerealiseerd of overtroffen worden.

AP Support kijkt naar drie belangrijke fasen die voorkomen in het operationele proces van inkomensverzekeraars:

  • Acceptatiefase: met slimme campagnes zorgen voor verhoogde instroom van new business. Wij verzorgen dit op basis van uurprijs, stukprijs of een vaste prijs.
  • Onderhoudsfase: door gebruik van nieuwe technieken activeren we de klant voor (online) klantcommunicatie. Verschillende contactmomenten dragen bij aan de creatie voor een positieve klantbeleving.
  • Claimfase: hier kan een organisatie meerwaarde creëren voor de klant door snel en efficiënt de claim af te handelen. Aan de andere kant is het van belang dat er actief aandacht aan schadelastbeheersing, casemanagement en fraude wordt besteed.

 

Wilt u meer weten?
Neem dan contact op met Chris Wester:

Chris Wester

Business Manager Schade & Inkomen

Nieuws