Alle berichten

Wij zijn (online) open en functioneren op meer dan 100%!

Geachte relatie,

We beleven roerige tijden, waarin we naast strikte maatregelen extra op elkaar letten om het coronavirus in te dammen. ‘Flatten the curve’, zodat de zorginstellingen in Nederland niet overbelast raken. Wij als AP Support nemen uw gezondheid en veiligheid zeer serieus, evenals die van onze medewerkers. Bijna iedereen werkt vanuit huis en daardoor kunnen wij u veilig van dienst zijn en conformeren we ons aan alle RIVM-richtlijnen. Wij houden onze dienstverlening volledig in stand. Onze medewerkers staan klaar op de manier zoals u wenst.

Dienstverlening

Het coronavirus vraagt van ieder bedrijf creativiteit om de dienstverlening draaiende te houden, zeker van de financiële sector die een zeer belangrijke maatschappelijke functie daarin vervult.

Als betrouwbare partner kunt u van AP Support verwachten dat wij onze dienstverlening ook doorzetten en dat wij samen met u onze gezamenlijke maatschappelijke verantwoordelijkheid oppakken.

Wij merken dat veel van onze consultants hun werkzaamheden thuis kunnen uitvoeren. Het niet werken op locatie vraagt ook transparantie van onze consultants over de werkzaamheden die zij uitvoeren. Wij hebben eenieder geïnstrueerd om hier wekelijks inzicht in te geven aan u als opdrachtgever middels een rapportage over de verrichte werkzaamheden.

Het gemak van online intake en online inwerken

Zoals premier Rutte al zei: ‘De realiteit is, dat het coronavirus onder ons is en voorlopig ook onder ons zal blijven’. Dit betekent dat we als organisaties op andere manieren gaan werken dan we gewend zijn. Thuiswerken deden we voorheen 1 à 2 keer per week. Nu zijn de meeste mensen aangewezen op volledig thuiswerken.

Externe inzet

De werkzaamheden blijven natuurlijk gewoon doorlopen, sterker: de vraag naar extern personeel zal in onze branches toenemen. Maar onze klanten worstelen met het vraagstuk:

Hoe kan ik de nieuwe consultant spreken voor intake? Hoe gaan we de persoon inwerken? 

Inwerken d.m.v. Microsoft Teams

AP Support heeft hiervoor de oplossing in huis. Wij zijn als organisatie volledig ingewerkt in Office 365. Middels de applicaties Microsoft Teams en Skype for Business kunnen wij ervoor zorgen dat een intake goed verloopt, maar daarnaast ook dat inwerken te allen tijde plaats kan vinden. De volgende onderdelen zijn daarbij van belang en van toegevoegde waarde:

  • Delen van scherm
  • Delen van documenten
  • Overnemen van scherm

 

Maar daarnaast ook:

  • Het maken van werkinstructies indien deze er niet zijn of wanneer deze niet up-to-date zijn.
  • Het neerzetten van een online leeromgeving. Dit kan in uw eigen leeromgeving zijn die gevuld moet worden, maar indien er geen omgeving is, kunnen wij deze ook maken.
  • Nieuwe medewerkers in laten werken door ervaren AP Support-consultants op afstand.
  • Online lesgeven over bepaalde processen of onderwerpen aan een grotere groep.

 

Indien u hier meer over wilt weten, neem dan gerust contact met ons op.
Gezamenlijk zorgen we ervoor dat de continuïteit van uw bedrijf geborgd is!

Met vriendelijke groet,

Team AP Support

Jan Evers

Directeur - AP Support

Nieuws

Gerelateerd nieuws

Lees meer >