Bank & Hypotheken | Over AP Support

Werken op de afdeling hypotheken: Belonend, variërend en uitdagend!

Het kopen van een huis en het afsluiten van een hypotheek is voor veel mensen een van de grootste financiële beslissingen in hun leven. Je kiest immers een hypotheek voor een lange periode. Dan wil je wel zeker weten dat je goed zit, zodat je zorgeloos woont.

Als medewerker op de afdeling hypotheken is het jouw taak om gedurende dit hele proces te bemiddelen tussen de klant en de stakeholder. Door relaties op te bouwen, met de klant samen te werken en te bekijken welke situatie en wensen het best aansluiten met de klant, kan de adviseur een hypotheek op maat leveren. Hierdoor zijn een geweldige klantenservice en cijfermatige, communicatieve en organisatorische vaardigheden erg belangrijk.

Wat maakt een functie op de afdeling hypotheken zo interessant en leuk?

Belonend:

Hypotheekbemiddeling is een lonende carrière omdat je mensen helpt de droom uit te laten komen om een eigen huis te bezitten. Door in een lonende rol te werken, voel je je gedurende je hele carrière vervuld en tevreden.

Ontwikkeling:

Wetten en regels in de financiële sector veranderen continu en in veel functies is het cruciaal om bij te blijven. Vandaar dat binnen de financiële dienstverlening het behalen van (extra) diploma’s en certificaten wordt gestimuleerd. Zo kun je je expertise gedurende je carrière blijven uitbreiden.

Variatie:

Op de afdeling hypotheken werk je met verschillende klanten, geldschieters en scenario’s. Geen situatie is hetzelfde, wat betekent dat je in een unieke verscheidenheid aan situaties zult werken om de juiste oplossingen te vinden. Het hebben van een gevarieerde en diverse rol ondersteunt leren, productiviteit en motivatie.

Geïnspireerd geraakt?

Neem contact met ons op! Dit kan via recruitment@apsupport.nl of +31 (0)35 – 699 11 66.

Meer berichten lezen? Dat kan hier!