Al snel kon ik beginnen met mijn eerste opdracht bij ABN AMRO Verzekeringen. Na een leerzame periode van 9 maanden kon ik alweer door naar een nieuwe uitdaging. Mijn huidige opdracht is bij Unigarant N.V., de schadeverzekeraar van de ANWB. Hier mocht ik door de eerdere ervaring bij ABN AMRO Verzekeringen instappen als Schadebehandelaar Voertuig Meerzijdig. Hier ben ik verantwoordelijk voor het op peil houden van de werkvoorraad. Omdat ik schades van A tot Z kan behandelen vanuit mijn eerste opdracht, ben ik nu flexibel inzetbaar als ‘wegwerker’ van voorraad of ondersteuner van de vaste krachten.
AP Support heeft een fijne rol gespeeld in mijn eerste stappen op de arbeidsmarkt, door alle handvatten aan te reiken die nodig zijn om goed te kunnen presteren. Van de sportieve clinics met mede AP’ers tot individuele trainingen om je hard skills op niveau te brengen. Met de kennis van alle afgeronde trainingen op zak sta je ook je mannetje wanneer je in de eerste periode bij een nieuwe opdracht wil laten zien wat je kan. Dankzij mijn trainingen en ervaring was dit in de eerste weken bij mijn nieuwe opdrachtgever een stuk makkelijker. Adviezen over bijvoorbeeld efficiënter werken werden ook meteen goed ontvangen.
Ook wordt er vanuit de businessmanagers van AP goed gekeken naar hoe het met je gaat en of je op je plek bent bij je opdracht. Daarbij is er ook aandacht voor je leven buiten werk. Wanneer je een reis gaat maken of een sportieve uitdaging aangaat is hier namelijk ook ruimte voor. Dat maakt wat mij betreft een groot verschil in hoe je presteert, binnen en buiten je werk.