Medewerker klantcontact gezocht en inhuren
Een medewerker klantcontact inhuren of een medewerker client support gezocht?
Onze specialisten weten wat er belangrijk is binnen de branche voor pensioenen. Ze zijn sterk in communicatie en begrijpen het concept ‘first time right’.
Dus gaat het om informatie naar klanten, de schakel tussen ICT en klanten of een andere communicatieve rol? We selecteren voor u de meest passende medewerker die communicatief sterk is en bovendien al veel weet van de pensioenwereld.
Hoe zit het bijvoorbeeld met het pensioenakkoord, wat zijn de pensioenontwikkelingen en welke veranderingen hangen er boven de markt? Met een pensioenspecialist van AP Support als medewerker klantcontact wordt het een stuk makkelijker om die snel in te werken. Dat scheelt kostbare tijd en helpt het team direct te versterken.
Onze consultants begrijpen pensioenen.
We vinden het belangrijk dat onze consultants en specialisten begrijpen hoe pensioenen in elkaar zitten. Middels doorlopende trainingen en opleidingen zorgen we er bij AP Support voor dat u een medewerker client support kunt inhuren die begrijpt hoe het werkt en direct aan de slag kan.
Pensioencommunicatie vraagt om specifieke aandacht. Klanten hebben vragen, ervaren onzekerheden en willen horen én merken dat het goedkomt. Het klantcontact kan heel verschillende vormen aannemen, iets waar onze specialisten moeiteloos naar schakelen. Ze hebben ervaring bij andere bedrijven binnen de pensioenbranche, waardoor de integratie in uw team van medewerkers klantcontact zo soepel mogelijk verloopt.
Medewerker klantcontact op HBO+/ WO-niveau.
Onze medewerker klantcontact heeft minimaal HBO- of WO-denk- en werkniveau. Ook zijn onze consultants Wft-gecertificeerd. Dat legt een goede basis voor de belangrijke taak richting klanten. Bovendien biedt het de mogelijkheid om snel te schakelen, vanuit een hoge mate van flexibiliteit. Dus zoekt u talent dat u kunt inzetten op client support, en waarmee u eventueel kunt schuiven als dat nodig is?
U kunt een medewerker klantcontact inhuren die minimaal een aantal jaar relevante werkervaring heeft. Dat betekent dat onze consultants en specialisten de meeste systemen kennen. Bovendien weten ze wat er belangrijk is binnen het klantcontact en de communicatie als het gaat over pensioenen. Dus wilt u zeker weten dat iemand zich snel thuis zal voelen en tegelijkertijd tijdelijke capaciteit kan toevoegen? Dat is precies waar we voor zorgen. We werken op deze manier al voor bijvoorbeeld Nationale Nederlanden, TKP, Achmea, De Goudse en APG.
Naast Medewerker klantcontact bieden wij onder andere ook:
Interim, op projectbasis of als Resultaatmakers-traject.
Wordt er een medewerker klantcontact gezocht? U kunt deze op verschillende manieren inhuren. Dat kan op interim-basis of op projectbasis. In de beide gevallen maken we duidelijke afspreken, zodat u vooraf goed weet waar u aan toe bent.
Daarnaast kunnen we de medewerker klantcontact aanbieden als Resultaatmaker. In dat geval spreken we vooraf een duidelijke deadline af, waarvoor we het gevraagde zullen opleveren. Bovendien helpen we processen te verbeteren en nemen we het volledige capaciteitsvraagstuk graag uit handen. Uiteraard geven we vooraf aan wat de beloning zal zijn, zodat u altijd binnen budget blijft.
Dankzij onze zeer uitgebreide ervaring en goede kennis van de organisaties waar we voor werken, is de inwerktijd veel korter dan u waarschijnlijk zou verwachten.
Een medewerker klantcontact gezocht en inhuren? Bel ons op telefoonnummer +31 (0)35 699 11 66, stuur ons een e-mail naar info@apsupport.nl of gebruik het online contactformulier. Dan nemen we snel contact met u op.
Onze tevreden klanten.
Geïnteresseerd?
Wij staan voor u klaar.