Projectoplossingen

Onze project oplossingen

Procesoptimalisatie

Dataschoning

Conversie

Overname operationele processen

Klantcommunicatie

Bekijk onze projectoplossingen

Procesoptimalisatie

Dataschoning

Conversie

Overname operationele processen

Klantcommunicatie

Procesoptimalisatie.

De meerwaarde die u aan uw klanten kunt leveren, is in grote mate afhankelijk van de procesinrichting binnen uw organisatie. Het is daarom belangrijk steeds kritisch hiernaar te blijven kijken, zodat u waar mogelijk tijd en geld bespaart.

Het is ons uitgangspunt om niet alleen bedrijfsprocessen te verbeteren, maar om ze ook te innoveren. Hoe wij dat doen? Wij brengen vooraf in kaart welke administratieve processen binnen uw organisatie geoptimaliseerd kunnen worden. Zo weet u precies waar u aan toe bent voordat wij starten. Ook tijdens het proces houden wij u geïnformeerd en sturen bij waar nodig. Zo houdt u het overzicht.

Wilt u graag een analyse ontvangen zodat u weet wat de verbetermogelijkheden van uw organisatie zijn? Neem vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, Commercieel Directeur, voor een vrijblijvende Quickscan van uw operationele processen.

Dataschoning.

De laatste jaren zijn er al vele slagen gemaakt op het gebied van digitalisering en automatisering. Vaak zijn er binnen een bedrijf nieuwe datasystemen geïmplementeerd of geüpdatet waardoor er datavervuiling op kan treden. Het belang van een schone, up-to-date database is groot. Zonder de juiste data kunt u ten slotte uw klanten niet goed bedienen.

Vanuit onze proceskennis en ervaring begrijpen wij data op inhoudelijk niveau. Hierdoor zijn we in staat fouten op te sporen en fouttypes correct in te delen op risico. Met onze eigen ontwikkelde ‘data-wasstraat’ kunnen we uw gegevens op veilige wijze ophalen, analyseren en schonen.

Wilt u graag weten hoe wij u kunnen ondersteunen en tegen welke kosten? Neem vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, Commercieel Directeur, om te zien hoe wij u hierin kunnen ontzorgen.

Dataschoning.

De laatste jaren zijn er al vele slagen gemaakt op het gebied van digitalisering en automatisering. Vaak zijn er binnen een bedrijf nieuwe datasystemen geïmplementeerd of geüpdatet waardoor er datavervuiling op kan treden. Het belang van een schone, up-to-date database is groot. Zonder de juiste data kunt u ten slotte uw klanten niet goed bedienen.

Vanuit onze proceskennis en ervaring begrijpen wij data op inhoudelijk niveau. Hierdoor zijn we in staat fouten op te sporen en fouttypes correct in te delen op risico. Met onze eigen ontwikkelde ‘data-wasstraat’ kunnen we uw gegevens op veilige wijze ophalen, analyseren en schonen.

Wilt u graag weten hoe wij u kunnen ondersteunen en tegen welke kosten? Neem vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, Commercieel Directeur, om te zien hoe wij u hierin kunnen ontzorgen.

Conversie.

Het vereenvoudigen van uw productaanbod en het verplaatsen van de klantdata naar nieuwe doelsystemen is een arbeidsintensieve operatie. Het neemt veel tijd in beslag en komt vaak boven op de normale werkzaamheden. Uw organisatie werkt met een verouderd systeem of u heeft nog producten in beheer die niet meer worden aangeboden. Herkenbaar?

Het is belangrijk om dan een conversie uit te voeren, kundig en met beleid. Door het uitbesteden van zo’n traject aan een ervaren team bespaart u een hoop tijd, geld en zorgen en weet u zeker dat uw systeem weer op orde is.

AP Support biedt een efficiënte en budgetvriendelijke oplossing door kennis, ervaring, een projectmodel én tijdelijk inzetbare software met elkaar te combineren. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Voor een voorbeeldcase kunt u contact opnemen met Rony Eltink, Business Manager Pensioen.

Vertel ons hoe wij u verder kunnen helpen.Contact opnemen

Overname operationele processen.

Vindt er binnen uw bedrijf een datamigratie plaats? Moeten er naverrekeningswerkzaamheden plaatsvinden, of een conversie van systemen? Er wordt veel flexibiliteit gevraagd. Helaas is er intern vaak gebrek aan tijd en ontbreekt het aan de capaciteit van de (juiste) mensen om dit soort processen uit te voeren.

AP Support heeft een projectteam klaar staan dat u de gehele werkstroom uit handen neemt tegen een vaste prijs. Dit zorgt ervoor dat u vooraf weet waar u aan toe bent, welke investering er nodig is en welk resultaat u mag verwachten. Iedere week wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang en ontwikkelingen, zodat u precies weet wat de stand van zaken is.

De voordelen op een rij:

  • Nooit meer een aanvullende factuur
  • Altijd het overzicht
  • Gegarandeerd resultaat

Meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, onze Commercieel Directeur.

Overname operationele processen.

Vindt er binnen uw bedrijf een datamigratie plaats? Moeten er naverrekeningswerkzaamheden plaatsvinden, of een conversie van systemen? Er wordt veel flexibiliteit gevraagd. Helaas is er intern vaak gebrek aan tijd en ontbreekt het aan de capaciteit van de (juiste) mensen om dit soort processen uit te voeren.

AP Support heeft een projectteam klaar staan dat u de gehele werkstroom uit handen neemt tegen een vaste prijs. Dit zorgt ervoor dat u vooraf weet waar u aan toe bent, welke investering er nodig is en welk resultaat u mag verwachten. Iedere week wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang en ontwikkelingen, zodat u precies weet wat de stand van zaken is.

De voordelen op een rij:

  • Nooit meer een aanvullende factuur
  • Altijd het overzicht
  • Gegarandeerd resultaat

Meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, onze Commercieel Directeur.

Klantcommunicatie.

Wanneer een klant contact opneemt met uw organisatie is het van belang dat ze direct het gevoel hebben dat ze begrepen en gehoord worden. Dat ze contact hebben met iemand die verstand van zaken heeft en die hun, vaak zeer vertrouwelijke, informatie snel en correct afhandelt.

Onze consultants spreken uw taal, zijn gediplomeerd met de nodige Wft’s en getraind op telefoonvaardigheden. We helpen u graag de verwachtingen van uw klanten te overtreffen op het gebied van:

  • Pensioen
  • Bank & Hypotheken
  • Verzekeren
  • Zorg

Wilt u weten hoe deze talenten u kunnen ondersteunen en tegen welke kosten? Neem dan vrijblijvend contact op met Roderik van Lee, onze Commercieel Directeur.

Onze tevreden klanten:

Laatste nieuws.

De waarde van voorbereiding

De waarde van voorbereiding

Vroeger wilde Jan Fokke Oosterhof later avonturier worden. Dat is aardig gelukt, in expedities en in ondernemen. Vrijheid en het vinden van inspiratie staan centraal. Jan kiest voor het steeds opnieuw uitvinden van zichzelf, voor de (comfort)zone buiten de...

Praktijkcasus Twan: verbeteren van de onderlinge samenwerking

Praktijkcasus Twan: verbeteren van de onderlinge samenwerking

Bij mijn eerste opdracht bij NN ben ik actief binnen de administratie omtrent pensioenen. Mede door de inzet van AP’ers ontzien wij de NN-medewerkers bij hun werkzaamheden en zorgen wij ervoor dat hun dienstverlening optimaal blijft. Naast de werkzaamheden binnen de...

Geinteresseerd?

Laat ons weten hoe je verder wil.

Roos Vendrig

Directeur Zorg

Plan een persoonlijke afspraak of call