Administratief medewerker gezocht en inhuren

Een administratief medewerker gezocht die sterk is in verzekeren?

Een administratief medewerker gezocht die sterk is in verzekeren? Kies voor ‘first time right’ en voorkom dat teruglopende premie-inkomsten een te grote invloed krijgen op de organisatie.

Zet onze interim specialisten in bij bijvoorbeeld het einde, de afkoop of afloop van een levensverzekering. Onze consultants hebben kennis van diverse verzekeringen. Bovendien zijn ze goed op de hoogte van casemanagement, naverrekenen, premiecontrole en andere verzekeringsspecifieke taken. Uiteraard zijn zij ook Wft-gecertificeerd.

Kies voor een ervaren interim administratief medewerker, speciaal binnen de verzekeringsbranche. Onze consultants zijn minimaal HBO- of WO-geschoold. Bovendien hebben zij een aantal jaren relevante werkervaring. Ze schakelen snel, begrijpen waar uw onderneming aan werkt en zetten zich proactief in om de organisatie vooruit te helpen.

Vertel ons hoe wij u verder kunnen helpen.Contact opnemen

Onze consultants begrijpen verzekeringen.

Wordt er een administratief medewerker voor verzekeringen gezocht die zich richt op zakelijke verzekeringen of die zich zal bezighouden met premiecontrole? Het zijn onderwerpen waar onze consultants goed van op de hoogte zijn.

Onze interim specialisten hebben kennis van zaken, weten wat er speelt en stellen zich proactief op. Dat doen we bijvoorbeeld al voor organisaties zoals CZ, De Goudse en Nationale Nederlanden. We werken voor verzekeraars, tussenpersonen en andere ondernemingen binnen de verzekeringswereld.

Administratief medewerker op HBO+/ WO-niveau.

U kunt een administratief medewerker inhuren met minimaal HBO+ of WO-denk- en werkniveau. Dat garandeert een specialist die snel kan schakelen, begrijpt wat er belangrijk is en de inzet zal leveren die nodig is.

Bovendien hebben onze (interim) specialisten en consultants altijd minimaal een aantal jaar relevante werkervaring. Dat betekent in dit geval dat ze weten wat er belangrijk is bij bijvoorbeeld uitkeringen, afkoop en expiratie. En gaat het in andere gevallen bijvoorbeeld om een overlijden en goede verwerking van de polis? Geen probleem. Klantenservice is topsport. Onze consultants kennen deze wereld, weten wat er belangrijk is en spelen daar op een professionele wijze goed op in.

Vertel ons hoe wij u verder kunnen helpen.Contact opnemen

Interim, op projectbasis of als Resultaatmakers-traject.

U kunt onze administratief medewerkers inhuren voor een specifiek project, voor een bepaalde periode of als Resultaatmakers-traject. In alle gevallen maken we vooraf duidelijke afspraken over hoe de samenwerking eruit zal zien.

Met onze Resultaatmakers lossen we capaciteitsvraagstukken op. We optimaliseren processen en leveren voor de deadline het afgesproken resultaat. Dat doen we bijvoorbeeld binnen de wereld van verzekeringen, die we goed kennen. Door vooraf een analyse van uw organisatie te maken kunnen we precies aangeven welk rendement u kunt verwachten. Daarbij stellen we ook onze beloning vooraf vast. Dat voorkomt verrassingen, zodat u in plaats daarvan precies weet waar u aan toe bent.

Uiteraard kunt u onze administratief medewerkers ook voor een specifiek project of voor een bepaalde periode inhuren. Geef ons aan waar u naar op zoek bent. Dan vinden we samen de oplossing die precies aansluit bij wat voor uw organisatie belangrijk is. Wij zorgen voor professionals die snel ingewerkt zijn. Bovendien zijn we als beste gecertificeerd, dus werken we volgens de strengste eisen en normen voor kwaliteit.

Een administratief medewerker gezocht en inhuren? Bel ons op telefoonnummer +31 (0)35 699 11 66, stuur ons een e-mail naar info@apsupport.nl of gebruik het online contactformulier. Dan nemen we snel contact met u op.

 

Vertel ons hoe wij u verder kunnen helpen.Contact opnemen

Onze tevreden klanten.

Geïnteresseerd?

Wij staan voor u klaar. 

Chris Wester

Business Manager Bancair, Hypotheken en Verzekeren

Plan een persoonlijke afspraak of call